nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 8 June 2011

perasaan malam ni. aku takut esok.



aku tak dapat tidur.
air mate tengah mengalir.
tetibe hati aku sebak. sama ada salah aku atau salah siape-siape

mase ni,sekarang ni, aku perlukan semangat dari semua yang rapat dengan aku. family aku,kawan-kawan aku n tersayang
memang aku tak reti citer masalah sebenar aku kat semua orang
tapi mereka tahu  akan ketakutan aku esok.
ketakutan pertama kali aku rase situasi itu


mereka buat aku rase............ ntahla,salah aku mungkin. 

walau ape-ape pon,aku sayang kalian wahai kawan-kawan dan orang yang aku sayang 

Mak dan Abah tahu perasaan aku. untung aku. lebih untung jika kalian pon ade di sisi.
........................



semoga semua berjalan dengan lancar.

:)


Hadapi dengan senyuman,belakangkan emosi itu demi mereka yang aku sayang

No comments: