nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 5 June 2011

eleh ! bukan orang bace pon. datang blogwalking je lepastu tinggalkan comment dan blah dari situ. cis


Assalamualaikum
..............................................................

sebelum entri ni,aku join segmen blog abang Ben, ala cube-cube nasib je. 
lepas aku tersenarai dalam belog tu langsung jumlah viewer aku meningkat.
dan comment pon masuk banyak.
bukan aku tak bersyukur, tapi kebanyakkan yang datang tu orang dok tayang muke aje and promot blog masing2, bukannye bace entri aku pon,

 ceiitt. membohong je kalian.

ni yang bikin aku nyampah sat.

...............................................................

bukan lah aku nak korang bace celoteh-celoteh aku ni haa.
tapi geram

disebabkan geram tu ,aku dah tahu tak banyak orang bace entri aku

so dan jadi.... aku boleh lah ngumpat orang . hahahaha (gelak jahat ):p

(sesungguhnya,mengumpat adalah perkara yang tidak disukai Allah SWT.) -insaf. =.=

yelah,belog aku kan masih hijaw lagi.
.............................................


eleh, bukan orang bace pon,kalau bace drop comment cpt.

ye!! sebab belog ko hijau lagi! masih baru! 

ahhh sudah la. kang mane tahu ade orang bace entry aku ni,tak pasal-pasal kene cop "SYOK SENDIRI"
uishhh ape-ape pon tak boleh la 


bonggok eh? orang cakap belog ko masih baru lagi,mmg la orang tak ramai bace,
.........................................................



puan-puan dan tuan-tuan, nampaknye nadhirah 1 dan nadhirah 2 bergaduh sesame sendiri. otak dah mereng sebab sakit hati tak jadi macam irine nadia yang rata-rata pembace belog dia ambil berat pasal dia. ini adelah kes cemburu
.
hahaha(kantoi)

minta maaf buat korang menyampah. ;p memang sengaje pon. hahahahahaha



hehe . maaf . bukan saya punye. nabil punye aje

4 comments:

Invisible Me said...

baru lg.
nanti lama2 org kenal lar.
blogger dh makin ramai sekarang.
buan senang nk naik :)

Areyoudys said...

as salam..

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

datang ziarah dari dunia kehijauan blog segmen enche ben~

pakcik reader baru blog ni. berminat nak tahu perkembangan entri dan blog .maka pakcik follow. jemput singgah dan follow jika sudi~

bukan takde yang sudi komen dik. asming2 ada beratus2, beribu blog. malahan belasan ribu blog yang mereka follow. kalau adik nak mereka tahu kewujudan entri adik, kena usaha mempromsikan entri adik.

macam mana? klik tang ping site kat tab menu pakcikin

ni entri pakcik~
cuma nak tanya..

apa mood kamu sekarang ni? sebab? ( link entri ) meowww~

terima kasih. update2 selalu ;)

Areyoudys said...

yang penting, setiap kali adik siapkan entri dan post, jangan lupa promosi entri tu kat laman2 agregator. sebab adik kena ingat, setiap minit, ramai blogger masing2 bersaing untuk memberi entri terbaru mereka.

ada yang sekadar datang baca tapi tak komen. yang penting, kehadiran blog adik, diketahui dan ada yang add blog adik dalam bloglist mereka

=)

banyak baca tips2 enche ben awal2 tahun ni. ada banyak tips. ha! ada kat tab menu bloglist pakcik

;)

Nad Fieya D'rabell said...

hehhe... thanks advice semua tu.. ^^ . saje je nak meroyan.. hehe. papepon best!