nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 2 June 2011

Contest : konon muke haku macam baby facelah by Daty Syufai

Assalamualaikum
.................................................................


minggu ni minggu contest je aku ni kan
setiap kali update, mesti contest. haiyaa
tak ape saya tak kisah pon

hahaha,tetibe je

...........................................

sebelum teruskan contest ni,aku mahu luahkan perasaan jap
perasaan sedih plus gembira
:(        :)

semalam i call u ,you tak angkat, you kata you keluar pegi tengok rumah,padahal i dah cakap i rindukan you, sampaikan you buat i jadi giler.
nasib baik i merajuk tak lah lame,you datang you pujok i dengan ayat bebung-bunge, langsungn hati  i  jadi gembire

(bace sambil bunyikan lagu vee azi yang tak menjadi ok)
:)

dah,finish

.......................................................................


baiklah,mari bersambung.
maaf ye tuan contest, saya memang suke merepek2 dulu..
hehe

MUKE BABYFACE???

boleh ke aku buat muke comey?? kang kalau ade yang muntah hijau lendir lendir lepas tengok wajah poyo aku nanti macam mane?
aku tak mahu lah blog aku busuk dengan muntah tu.. buwerrkk.
bacin derr.
tuan contest!! saya warning dekat anda eh,kalau ade yang muntah,saya takkan teragak-agak nak buat anda tukang cuci blog saya selama 3bulan okey?

thanks memahami.

Tuan contest, saya memilih gaya macam gini untuk meraih hati anda wahai tuan contest.
pastikan saya menang topap tu tuan contest.
saya tahu tak nampak macam bebyface tapi saya yakin boleh
bahahaha.
ayat bunyi macam berjuang demi negara je

shapew-shapew mau join ini contest, klik banner dia atau link bawah banner dia okeyh.
DatySyufai,contest

semoga kita semua dapat topap tu..
hahaha baiq pokai tuan contest

............................................................

2 comments:

Daty Syufai' said...

hyep ! visit here http://datysyufai.blogspot.com/2011/06/pemenang-contest-baby-face.html
pemenang dah diumumkan ..:)

Nad Fieya D'rabell said...

thanks cik adik