nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Monday 30 May 2011

Hana Tajima buat Tutorial lagi!! ^^


Assalamualaikum..

^^

Hana Tajima.. 

My inspiration dalam bab2 fesyen ni. style dia memang awesome giler!
tak silap aku,dia lah yang ajar Yuna cara pakai tudung .
 memang aku suke giler style dia.
dah lah cun,comel pulak tu. kalau lah aku ni seorang lelaki,akan aku mengorat dia ni sampai dapat.
haha
tapi sayangnye,sudah berkahwin owww..


Tahu tak,majoriti sebab dia lah ramai wanita-wanita di Malaysia ni berani menunjukkan gaya bertudung dengan macam-macam fesyen taw.
termasuklah aku...
ade tu sampai berbelit-belit nak tercekik pon ade oww.. (siapa suruh ko pergi payah-payahkan diri berbelit macam tu,simple2 sudah la)
err , aku cakap berdasarkan pengalaman je...hehe. (buat kantoi jerr)
style Hana Tajima ni memang terbaik! sebab cara dia simple dan nampak sangat awesome!





kulit dia cantikkan? sebab dia anak kacukan jepun + mat saleh
dan untuk pengetahuan mereka-mereka yang baru nak kenal Hana Tajima ni, dia baru sahaje memeluk islam.
dia seorang pereka fesyen
oleh sebab itu lah dia hebat dalam berfesyen ni










Hana Tajima dah macam-macam tutorial dia keluarkan untuk kongsi style dengan kita semua

hari ni,dia keluarkan tutorial lagi

siapa mahu tengok???


nak tengok kan??

 klik ini
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V









so far, aku dah berani lah keluar dengan high heel,pakai pashmina lepas tu buat gaya macam Hana Tajima yang vouge tu

tu pon ikut keadaan dan tempat
tak boleh terlalu over
nanti hencik nabil marah

dia cakap, jadi wanita yang suka pakai kain batik je lagi elok..

heee

 sekali sekala aku pon gian jugak nak merasa jadi up to date dengan fesyen..

ye dak??


time ni aku dengan adik ngade-ngade aku yang sorang ni di Perkampungan Buku Ayer Keroh,Melaka
first time ni keluar dengan mengayakan tudung  Hana Tajima 
rase macam diri ni vouge pulek..
hahaha
mane tidaknye,dah mate-mate orang dok pandang aku macam aku ni alien dari planet pluto pulak dibuatnye
tapi bila dekat KL ,aku buat gaya ni, tak de pulak orang nak pandang aku sampai tak berkelip-kelip
pandang atas bawah lepastu dah..
haiya.

itulah,lain tempat lain suasanenye

 ye dak??

papepon boleh la.


...........................................................


ok, hari ini entry simple sahaje sebab nak layan tidur pulek..

hehehe

salam...

No comments: