nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 15 May 2011

contest : Malaysia's Next Top Female Bloger



s0oo gempax lerr 
jalan-jalan,merayau-rayau sekali jumpa la satu contest ni
perhhh memang professional sungguh contest ni, tengok tajuk n banner pon da rase h0tttt
hulamakkk aihhh
excited nih...
^.^

orang yang buat contest ni pon bukan calang-calang orang oww,pereka fesyen tu beb..
cube korang pergi terjah kejap belog dia...datang singgah je belog Sandra Azwan ni automatik memang boleh bawak kita pergi ke dunia fesyen!!! tu pon kalau korang tak berdegil untuk pergi terjah belog beliau 
^.^


pengalaman merasai perjalanan contest ni akan aku rasai sebentar lagi setelah aku dropkan link belog aku ke dalam box comment beliau
oleh itu marilah same-same berdoa agar aku menduduki carta yang agak top supaya aku memenangi hadiah daripada belia
hahahaha .. muka tak tahu malu kan.. 

aku cakap same korang ni..
hadiah lumayan beratus-ratus hengget korang tak mahu ke??? bukan sikit nilai  tu
banyak ler masyaallah..
aku taknak lepas peluang

dah aku tak nak membebel panjang
teman aku jawab soalan-soalan wajib dijawab kalau nak sertai contest nie..


1) Tell us about your blog in 70 words or less. (When and why you started it, how often you update, and your viewers)
Baru seminggu saya wujudkan belog ini. tidak bermakna belog baru saya pon orang baru dalam belog. Tidak. Saya dah lame berkecimpung dalam dunia . Belog lame sudah dihapuskan. Belog saya ini,saya suka berkongsi pengalaman dalam dunia fesyen,dunia percintaan,dunia persahabatan,dunia keluarga,dunia persekitaran saya dan dunia semasa. Saya amat gemar terjah dan selidik sesuatu sebelum menghasilkan entri. Namun begitu,belog saya masih baru dan saya mahu belog saya adalah yang terbaik untuk para pembaca belog saya.

2) What is your personal style?
Saya ade keinginan yang agak besar untuk memakai high heel,pakaian ala-ala super model macam dalam gambar-gambar super model pakai tu sehingga nampak vogue,bergincu,makeup,bulu mata palsu,blusher OMG! awesome! tetapi dengan gaya kehidupan yang saya miliki saya bergaya simple sahaja. Biasanya apabila saya hangout,saya akan mengikut keadaan tempat untuk bergaya. Biasa bergaya dengan T-shirt kerana saya selalu lepak-lepak dekat pantai je pon. Ala lepak-lepak je, bukan nye nak melaram. Tetapi apabila saya sudah melaram, saya akan mengenakan high heel 3 inci,dress yang kembang bawah sampai parat lutut supaya tutup ape yang patut,skinny jeans supaya nampak kembang diatas,kecik dibawah dan main style saya adalah pada bahagian kepala, always use pashmina,shawl or sewaktu dengannye.. dapat bayang tak? yeah itu style saya

3) A picture of you in one of your favorite outfits:
Kalau boleh saya nak letak macam-macam gambar style saya tapi ape boleh buat. Beliau,Sandra Azwan mahukan 'A Picture' sahaja.. Oleh itu, saya letak pic ini.. (perhh menyesal pulak aku tak amek pic banyak2 time tengah melaram)





4) Are you the next Malaysia’s Top Female Blogger 2011? Why?
jikalau melihat semua peserta yang sertai,eh memang takdenye aku tesenarai nak menang , setakat top berapa ntah je yang mampu. Tetapi hello, aku ade keyakinan .So, aku berani dan confident bahawa aku adalah The Next Malaysia's Top Female Blogger 2011 kerana aku seorang blogger yang suke mengkaji,menilai dan mempraktikkan ape yang terhasil. Ye, aku nampak je baru dalam dunia berblogging, entri pon bape cipot je tetapi aku ade usaha..Insyallah.


5) I love to read ‘Life with Sandra…..’ because? 
Actually,aku baru je terjumpa blog beliau,Sandra Azwan ni. Tengah merayau-rayau dalam dunia maya ni sekali jumpa belog beliau sampaikan tertimbul rasa teruja nak follow. Tambah lagi,dengan contest beliau lancarkan perhh lagi bertambah gempak. Memang hebat!..Thanks kepada anda Sandra Azwan



Syarat-syarat Penyertaan:

1) Terbuka kepada semua blogger wanita sahaja.
2) Penyertaan anda mestilah original.
3) Pastikan jawapan anda ringkas, padat dan mencerminkan personaliti anda.
4) Senarai ‘TOP 30’ akan diumumkan setelah berakhirnya pusingan yang pertama.
5) Jawapan dalam Bahasa Melayu atau Bahasa Inggeris.
6) Pastikan anda meletakkan banner contest ini diatas entry yang dibuat dan juga di Sidebar blog anda.(Sehingga contest berakhir)
7)Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan mengenai contest ini, emailkan kepada saya:sandraazwan@gmail.com
8) Pastikan penyertaan anda mengikut syarat-syarat yang telah ditetapkan.
9) Impress ME!!!!
10) 3 Lucky winners will be chosen from 'TOP 30' finalist and the winners will receive:


Main Prize: Sandra Azwan ‘Baby Doll Dress’ worth RM850.00, T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ DOME, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.


1st Prize: Sandra Azwan ‘Front Zipper Top’ worth RM550.00, T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ DOME, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.


2nd Prize: T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ Coffee Bean, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.

Have fun and good luck girls!




^.^




3 comments:

. said...

bestnye..nak join lah

AieeN said...

hai!!cam best jer contest nie..ur new follower~~hee

http://blogcintafaza.blogspot.com/

Nad Fieya D'rabell said...

uihh,mmg best... jomhe jom...he