nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 23 October 2011

Dugaan oktober


Sepanjang minggu ni awan sentiase mendung,kadang kala gelap, dan kadang kala hujan turun renyai-renyai,ada jugak lebat.
sepertinya awan turut sama merasai kesedihan ku sepanjang minggu ni.

ya, aku sedih . macam-macam perkara telah berlaku



sepatutnya,tempahan macaron dah siap 2 minggu lepas lagi. disebabkan hujan,proses tu tegendala.
client dah bank in duit dalam bank awal-awal. Sebesalah aku di buatnya.
bukan aku sengaja lewatkan proses penghantaran tu.
tapi,faktor cuaca membuatkan aku tak dapat teruskan membuat macaron.
tambah rumit lagi keadaan,mesin pemutar kek aku dah rosak
sungguh mencabar dugaan ni
 aku berharap,client2 aku faham keadaan aku sekarang ni.


aku tetap dengan kau walau apa pun berlaku

aku nak dia tahu yang aku tetap dengan dia walau apa pun berlaku
aku sebak sangat tengok keadaan dia macam tu.
mungkin dugaan ni ade hikmahnya.


semoga segala urusan ni cepat diselesaikan.
aku terlalu rindukan dia.



I LOVE U NABIL

2 comments:

fiezra said...

sbaar dear..i know u can do it..stay cool and dont give up :)

asyrah salleh said...

dugaan yang kite alami mesti ade hikmahnyer kan :) hope korang kekali hingge ke akhir hayat okie..nyw,done follow u sweetie follow me back yea