nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Friday 6 May 2011

ucapkan "hai" kepada blog baru ku ^.^



hehehe
hahahahaha
hohhohoohohoho
(ketawe orang jakun yang berjaya wujudkan belog baru)

(^w^)   <---- (konon nak tunjuk senyum nampak gigi la tuh)


hehe


sejak diberi lampu hijau untuk buka account belog baru,sejak tu jugak lah senyuman poyo aku tak lekang kat bibir pipi aku ni haaa.
dah naik bengkak kot tuu..
nak senyum lebau tak boleh sebab takot jugak kalo-kalo lalat dok masuk mulot..
dah lah dulu penah jugak aku bela lalat dalam balang..hahaha.. memang sengal. tapi syok. 
;p


"nad,nape aku bukak belog ko dah tak boleh??"
"kakak!! belog akak tak boleh bukak kenape?"
"woi nyonya gile,belog ko dah gile gak eh?"

"haa??padam!!!! pehal plak?"
"alaa!!kak padam kenape??"
"ko ni gile gak eh belog da gempak2,gile"

lalalalalala~


baiklah...
memang belog aku yang dulu dah kene padam
memang dah tak boleh nak buat ape-ape untuk selamatkan belog lame aku tu
perhh sungguh miss giler! follower pon boleh kate an sedap2
tapi,apekandaya, bubur tak boleh jadi nasi.. pasrah kan saje lah..
huhuhu

:'(
nangis dalam syahdu

.......................................................................


sudah-sudah lupe kan kisah dulu..
ingatkan kisah esok..(agak-agak ade yang faham x :p )

Excited!!

memang tengah excited ni...
nak je jerit-jerit, melolong-lolong macam tarzan dalam hutan tu
tapi x boleh buat macam tu lerr sebab yelahkan,takot gak kalo suare serak nanti,langsung peminat2 aku lari..(bhahaha bajet)

nak kabo ni haa
dongar lerr

jom la cakap "Hai" kat belog baru aku ni haa
kesian dia,macam ketinggalan zaman je dalam dunia belog.. 
belog baru aku ni pon jeles tau tengok follower dia yang tidak berjumlah tu..
meh la follow belog kite yang satu ni haa.. baru lah dia ade semangat sikit nak bebel-bebel, merapu-merapu,meroyan-royan
hehehe


belog baru,berwajah baru,cerita baru,dunia baru,idea baru,semua baru. 
penulis je x baru-baru kot.. 
asik still comel je dari dulu sampai sekarang...
hahaha :p

sudah sudah.. lagi panjang entri aku hari ni,lagi teringin aku nak merepek-repek


kepada yang sudi n terima dengan penulisan belog aku sebelum2 ni,aku nak thanks sangat-sangat kat korang coz ade jugak yang minat kat belog aku tu.. hope kali ni pon ade yang terus menyokong bebel-bebel aku dalam belog ni yaaa!!
hahaa

baik lah .. ku mahu menghiasi kamar belog ni
bagi cantik.
biaq semua owg jeles..
hahahahaha  


salam ^.^







1 comment:

kaizen said...

welkam ur new blog....