nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 3 August 2013

Semester baru


Maaf. 7 bulan tak update entri baru.
Tak tahu nak tulis ape. Hoh.

Nak cerita satu persatu aktiviti sepanjang 7 bulan memang tak lah . Panjang ceritanya.
Malas nk taip panjang-panjang. :p

Nak dibuat cerita bulan september tahun 2013 adalah pembukaan semestar ketiga. Maksudnya aku dah jadi senior. Tambah lagi dah libatkan diri dalam Pemudahcara Mahasiswa. Memang kaw2 lah pangkat senior aku. ngehngehngeh. Freshie akan masuk dan aku selaku Exco Biro Sukan dan Kesenian.
Jadi kenalah conduct segala aktiviti yang melibatkan sukan.

Sengaja nak libatkan diri dalam benda2 macam ni. Pokoknya mau cari pengalaman. Nak belajar dari kesilapan supaya  dapat belajar dari situ.

Memang agak rase gementar + seram jugaklah pegang jawatan macam gini. Sebab kolej Dayasari merupakan kolej sukan. Jadi kalau tak juara kali ni memang malu lah. Arghh. Tolonglah Freshie jangan malukan aku n the geng . Jangan bikin cuak.

Jadi selepas berirkar dan tandatangan akur janji pemudahcara mahasiswa ni mulalah kehidupan menjadi sangat bussy. Dan kali ni  kene betul2 pandai bahagikan masa. Sem lepas agak aktif dengan pelbagai aktiviti dan masa  untuk belajar tu ada tapi itulah kalau malas tu dah menguasai diri. Apepon tak boleh.

                                                   


Bergambar dengan sebahagian daripada budak kelas yang agak pantang nampak kamera. Masa ni dekat Escape Penang dimana kumpulan aku yang terdiri dari Gary,Bryan,Diane n Ching  diberi tugasan untuk membuat kertas kerja lawatan ke Escape Penang. Selepas naik turun jumpa Timbalan pengarah pusat sukan minta itu minta ini sponser lah kami berilah kami itu ini pung pang pung pang akhirnya sampai jugaklah kami dekat sini(Pulau Pinang). Hampir 11 kali ok aku n the geng kene edit balik proposal. Belum lagi cerita KSR yang aku join.

Memang seronok cari pengalaman macam ni. Nanti dah kerja nak handle ape2 event takde lah kekok n cangguk nanti.

Jadi itulah nak cerita hari ni.

Ok Bye nak pergi Shopping Raya. hihi

Salam.
                                       




No comments: