nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 11 February 2012

tangan yang gatal,badan yang binasa



macam biase masuk kerja tukar baju,tukar kasut ,tukar tudung .
berlanggar orang belah kanan,berlanggar orang belah kiri. (boleh bayangkan dia punye sempit??)
terdengar bunyi bisikan halus seakan-akan mencarut. 
siot.
kau maki aku dalam diam kan?
xpe,orang gile memang macam tu


aku lah antara manusia yang tergolong dalam golongan orang yang paling kesian
loker aku paling bawah sekali
tak mustahil la kalau seluar aku koyak tengah-tengah. damnn.
kadang kala aku dapat bau seakan-akan bau telur busuk yang dah lame tersimpan dalam perot mereka.
aku diam. dalam hati (eh bangang kau kentutkan aku kak??)
sediss.


aku bukan merungut, bukan mengumpat. tapi aku sakit hati.


(*w*) 




aku mulakan kerja aku.






5minit kemudian...


10 minit kemudian.....


15 minit kemudian.........


30 minit kemudian...................


senang cerita 1 jam kemudian...........................








"nad,akak sakit perot lah. akak takut lah nak pergi tandas malam-malam macam ni. kau bukan tak tahu kan?? cepat leeee!!!!"


belum sempat aku kemaskan barang-barang,tangan aku ditarik dan disentap.
nak tak nak, aku dijadikan badyguard yang tak bergaji untuk akak debab. 
akak debab sangat seronok melepaskan hajat.
aku?
aku di depan pintu tandas terpaksa berpura-pura menghidu oksigen yang segar bugar sambil bernyanyi-nyanyi dan membalas mesej <3 (nabil)





........................
"pipi akak sakit lah nad. cube ko rase sini ade biji-biji" - kak ekin
........................




 3 jam sebelum habis watu kerja...........




badan lenguh-lenguh
urat tegang
bangun dari tempat duduk yg sudah 4 jam tak bergerak dari tadi
arghhhh,nikmatnye dapat berdiri.
terase darah yang tersekat dipunggung mengalir deras turun kebahagian kaki.




macam biase bila xdek keje
aku merayau ke satu tempat kesatu tempat
tanye itu tanye ini
gurau itu gurau ini
usik situ usik sini
cubit situ cubit sini


"SAKIT LAH NADDDDD!!!!! HAWAU LAH KAU NI"


hehehe kene maki percuma dengan kak ekin.
aku terlupa yang pipi dia sakit
aku tersentap 1 jam.
langsung tak bertegur dengan kak ekin
dia bilang aku "hawau" ???
xpe,dia orang melake aku kene faham.
 tapi aku sentap =.="






1 jam kemudian..........




"nad,jom rehat" - kak ekin




ok sentap aku dah hilang.
sekarang back to normal.
huh lege ~~~~















No comments: