nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 21 December 2011

Sebelum masuk kerja


Sebelum masuk kerja bulan Januari 2012 nanti,aku nak tunaikan segala keinginan yang dah lama bersarang dalam kepala otak aku.
Sekali gus,dapat jugak penuhi azam 2011 yang dah lame terbiar dan bersemak.

kesian .


Malam ni abah nak belikan mesin pemutar kek . yeppi!!
jadi,masalah keruan,kegelisahan serta kemogokkan bakal dihapuskan.
(pergi kauuu !)

Maknanya,client-client sekalian yang dah oder macaron tu boleh la tarik nafas lege .


...........................

Jadual aktiviti pada esok hari kompem-kompem jelah duduk kat dapur dari pagi sampai lah ke malam. 
Almaklum lah dapat mesin baru. Mesin lame dah boleh bagi kat budak-budak tadika. Biar la diorang main masak-masak  dengan mesin rosak aku tu.. 

....................

Macaron dan Apam Polka Dot ^^

Sekarang dah boleh main-main tepung dengan tenang. Dah tak payah nak pikir "bile la nk baca buku".

ahaks.





picture creadit to live journal

4 comments:

Nurul Ainaa said...

ohh jual macaron ye?!! hmm tempat kat mana nih? :O

Nad Fieya D'rabell said...

hehe. iyup. ^^
kat melaka je. boleh jgk pakai postage

Mishter Izwän said...

singgah sini..

follow speechless009.blogspot.com kalau sudi yer

Syuk Ry said...

wah mcm mnarik jer..